Klachten en geschillen

Vragen, problemen of klachten over ons?

Wij horen dat graag. Bent u ergens niet tevreden over, laat het ons alstublieft weten.
Wij nemen klachten serieus en gaan graag met u in gesprek om samen tot een oplossing te komen.
U kunt uw klacht direct bespreken met uw behandelaar of, als u dat prettiger vindt, met de praktijkmanager.

Kevin Schalken
Praktijkmanager

T 0499 234 678
E kschalken@praktijkslaaplekker.nl   
W www.praktijkslaaplekker.nl

Lukt dat niet en blijft u zitten met vragen of onvrede? Of betrekt u liever meteen al een onafhankelijk persoon er bij? Neem dan contact op met de externe klachtenfunctionaris. Hiervoor werken wij samen met Klachtenportaal Zorg. De klachtenfunctionaris begeleidt in overleg met u de indiening en de verdere afhandeling van uw klacht. Psychologiepraktijk Slaaplekker is met Klachtenportaal Zorg aangesloten bij een landelijke klachten- en geschillen regeling die voldoet aan de vereisten van de Jeugdwet en de WKKGZ (Wet kwaliteit klachten en geschillen zorg).  

Hier vindt u meer informatie over het klachtenproces

Jeugd tot 18 jaar
Alle informatie over de klachtenregeling en het indienen van een klacht <18 jaar kunt u vinden op de website van Klachtenportal Zorg

Volwassenen
Alle informatie over de klachtenregeling en het indienen van een klacht >18 jaar kunt u vinden op de website van Klachtenportal Zorg

Wat zijn de kosten?
Aan het inschakelen van de klachtenfunctionaris zijn voor u géén kosten verbonden.
Schakelt u zelf een bemiddelaar of adviseur in, dan betaalt u uiteraard wel zelf de kosten.
Als u besluit om alsnog naar de geschillencommissie te gaan, betaalt u eenmalig een bedrag aan administratiekosten.