Klachten en geschillen

Vragen, problemen of klachten over ons?

Heeft u vragen of opmerkingen over onze diensten? Bent u ontevreden? Laat het ons alstublieft weten. Wij gaan graag met u in gesprek en willen er dan samen uit komen.

Lukt dat niet en blijft u zitten met vragen of onvrede? Of betrekt u liever meteen al een onafhankelijk persoon er bij? Neem dan contact op met de externe klachtenfunctionaris. Hiervoor werken wij samen met Klachtenportaal Zorg. De klachtenfunctionaris begeleidt in overleg met u de indiening en de verdere afhandeling van uw klacht. Psychologiepraktijk Slaaplekker is met Klachtenportaal Zorg aangesloten bij een landelijke klachten- en geschillen regeling die voldoet aan de vereisten van de Jeugdwet en de WKKGZ (Wet kwaliteit klachten en geschillen zorg).  

Jeugd tot 18 jaar
Alle informatie over de klachtenregeling en het indienen van een klacht <18 jaar kunt u vinden op de website van Klachtenportal Zorg

Volwassenen
Alle informatie over de klachtenregeling en het indienen van een klacht >18 jaar kunt u vinden op de website van Klachtenportal Zorg

Wat zijn de kosten?
Aan het inschakelen van de klachtenfunctionaris zijn voor u géén kosten verbonden.
Schakelt u zelf een bemiddelaar of adviseur in, dan betaalt u uiteraard wel zelf de kosten.
Als u besluit om alsnog naar de geschillencommissie te gaan, betaalt u eenmalig een bedrag aan administratiekosten.

Gegevens

Psychologiepraktijk Slaaplekker
H.A. de Vries
GZ-psycholoog (BIG 29914006425)

T 0499 234 678
E algemeen@praktijkslaaplekker.nl   
W www.praktijkslaaplekker.nl